En vän med en bil

I förra veckan trodde jag ärligt talat att jag skulle dö av olycklighet när nyheten om Hultan nådde mig. Det är liksom minnen från den festivalen och tankar på sommarens festival som i princip fått mig ur sängen under vinterhalvåret. JA! Så är det!

MEN! Idag är det en ytterst tidig onsdagsmåndag, och när jag har sovit ett par sju timmar så ska vi ut på äventyr! fem brudar, en toyota corolla, två tält och inte ett uns framförhållning....det kan inte bli annat är galet spännande!! Halmstad och Båstad är väl huvudmålen just nu, men det kan mycket väl komma att ändras allt eftersom.

Vad jag egentligen försökte få fram här är att man är sin egen lyckas smed, hur corny det än låter. Och nu ska vi har äckligt kul i fem dagar! Håll tummarna för att vår packning får plats i bilen och att tältpinnarna till pappas tält är intakta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0