Skisser för sommaren


foto lånat här


Ryan Philippe i sjömanskostym är HELT OKEJ om jag får säga det själv! Dra mig på en liten vagn! Om ni känner för att se skapelsen ovan i rörlig bild rekommenderar jag Flag of our fathers. Inte den bästa krigsfilmen mina ögonglobar skådat med ändå väldigt sevärd! Om ni förstår den vinken... (Ett litet tips är att ha med en liten dregelskål bredvid popcornskålen) 

Och nu till lite blandat dravel. Gilla att Linnros klubbspelar på Stay out west! Tokdiggar att min rosa area på bröstbenet har lugnat ner sig since steket i Stjärnevik. Och att jag har en låda Åbro Sigill i källaren som jag kan muta diverse familjemedlemmar med! Sen att jag har blåbärsfläckar på mina vita converse kan vi väl med gemensam tankekraft tänka bort, eller något!



Kommentarer
Postat av: Michelle

Läste jag linnros? På way out west?!



Sv: Haha, jag längtar verkligen inte till vintern heller. Vill ha sommar året runt, men skidor, det vill jag åka! Haha! I höst blir det nog fan norge i ett par månader, sen ut och resa runt. Har bestämt mig för att leva livet lite först, innan jag går och blir "seriös", hehe!

2010-07-25 @ 23:58:24
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0