I don't know what I can save you from


tänkte mest ge inlägget en lite allvarlig framtoning med den här bilden. fast jag ser mest arg/borta ut, höhö!


Jag har haft en utomordentligt bra dag idag utan att egentligen ha planerat något alls! Allt har bara klaffat (förutom min frilla, den har dragit ner stämningen en aning va) BAM BAM UND BAM! Jag har hittat en hästköpare till min fina ponny, och det känns bra ända in i det högra förmaket. Kanske finns det some kind of Gud ändå! Sedan har jag hängt med fina människor som jag inte sett på ett tag nu ikväll. Vi åt ananas och drack te och jag tycktes mig förnimma den där känslan av att nästintill hela världen ligger framför våra fötter.

Bäst jag slutar innan jag börjar gråta av välmående!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0