I been watching you awhile, maybe you been watching me too.

Listor is the shit, framförallt när man utformat dom alldeles själv! Här kommer min egendesignade och egenbesvarade lista!

Jag heter: Gabriella, men jag lystrar till allt som innehåller två L. Och Gäddan, ibland. Gabbe...då blir jag lite sur. Jag är: för tillfället måndagsledig annars även körkortsinnehavare och hästägare. Och ganska lång.  Gör: Citerar The Ark-texter om nätterna för att beskriva min livsituation och försöker lära mig hur man utnyttjar ljuset på bästa sätt när man fotar. Det är en hel vetenskap! Bor: I mina vintageshorts från Levi's och hos mamma och pappa. Jag har två olika rum i två olika hus. Det bästa av två världar! Äter: som en Brontosaurus! Gärna grillat, gärna sallad och gärna fisk och skaldjur. Ogärna brylépudding. Gör vågen för: Jag gör alltid vågen när jag infinner mig på en mäktig arena. Och ibland en liten våg när jag får en aha-upplevelse! För visst kan man säga att high five är som en liten våg? Jag high-fivar folk ganska ofta. Jag skulle nästan vilja säga att det är min grej, my thaaang. Sågar hejdlöst: När man har känner sig solbrun och sen går man in på Emmas blogg och inser att man är lika brun som Mark Levengood är straight. Inte alls, alltså. Längtar efter: att få hänga med mina älsklingsmänniskor på Hultan, klippa lejonmanen på fredag och grilla på en brygga med mina brudar på torsdag!! Känner för: Jag vet bara vad jag inte känner för och det är min arbetsuppgift för dagen. "Bella, vänta tills det ösregnar och sen går du ut och gödslar hela trädgården, okej?!" Oh du glamourösa liv...


Kommentarer
Postat av: KIm

Klockrent. Som alltid.

2010-06-07 @ 13:47:20
Postat av: bella

du menar bellclean? tack! är det du gunnarsson?

2010-06-07 @ 13:58:40
URL: http://ballabellas.blogg.se/
Postat av: Kim

Haha, fyndigt ;) Javisst, det är moi.

2010-06-07 @ 14:59:31
Postat av: anso

Åh gullebella! Jag vill bara krama dig när jag läser detta! =D

2010-06-07 @ 18:21:59
URL: http://missanso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0