Crap!

Det känns som mitt liv är ganska crap-aktigt just nu. Inte i sin helhet, heck no! Men vissa delar. Exempelvis höger sida av min nacke. Känns som någon satt en gaffel i den. Jag googlade och det kan vara så att jag fått en släng av nackskott - vad nu det ska vara bra för. Det är ju en avrättningsmetod också. DET ÄR JU VÄLDIGT KUL ATT GÅ OMKRING MED EN AVRÄTTNINGSMETOD?!

Okej, mamma ringde just och jag är antagligen inte ett offer för nackskottet längre. Nackont ingår i förkylningsprocessen...och hon tror att hon kan lugna mig, hypokondrikern med stort H som just nu är mitt inne i ett massivt grey's anatomy-maraton, med DEN förklaringen? Madness! Jag låter SÅ Dr Shepherd kika på den här nacken!


Kommentarer
Postat av: Stina

hehe, ja en annan kollade på house när jag var sjuk. .inte så smidigt det heller . .:)

2010-03-23 @ 16:14:19
URL: http://stinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0