En beslutsfattar-vikarie sökes!


bild: weheartit

Har duktigt mycket tankar i huvudet.
Ska man, eller ska man inte? Ska man vänta eller slå till? Hur vet man vad som är rätt och fel? Sometimes even the right is wrong, som Chris Martin himself så vackert beskriver det.

Näe men kom igen! Kan inte någon annan bestämma över mitt liv och göra mina val i någon vecka sådär? Så kan jag glo på Prison Break säsong 2, promenera i vårsolen och göra en helt ny vår-playlist med världens bästa låtar sålänge!

Kommentarer
Postat av: anso

åh jag fattar precis vad du menar. Men jag kan fatta beslut åt dig om du gör detsamma för mig. =)



btw så e det en kille som har flyttat in i grannhuset. Men han har flickvän tror jag, såg en tjej smyga ut igår morse. ;)

2010-03-17 @ 15:06:36
URL: http://missanso.blogg.se/
Postat av: kaj

med risk för att låta som min mama nu men, gå på magkänslan!

2010-03-17 @ 18:16:23
Postat av: Michelle

Vi kan ta varann i handen bella, jag behöver också hjälp! Man önskar så gärna att någon kunde säga, GÖR DET - och så känns det bara såå bra, istället för "njaa, vet inte".. Man tvekar ju hela tiden, blir så trött! haha, tragiskt.

2010-03-17 @ 18:30:15
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: antee

vad är det jag läser, tell me about it girl , jag blev nyfiken ! btw, älska prison break

2010-03-17 @ 19:39:32
URL: http://tooonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0