Hallå allihopa everybody!

Jag dricker starkt kaffe och funderar över hur jag ska lägga upp min eftermiddag. Väl jobbandes har jag väldigt storslagna planer på vad jag ska göra på mina lediga dagar. Idag är jag helledig och jag har verkligen NO CLUE AT ALL! So far har jag spenderat 300 spänn på mina gaddar, ätit frukost, handlat morötter för två spänn på konsum och fått en massa nya ha-begär i och med H&M's sommarkatalog.

Jag hatar förresten att ha tänder! Är det verkligen värt gå till tandläkaren och putsa dom (!) för en halv konsertbiljett? Jag skulle dessutom lätt kunna överleva på smoothies! ...fast när jag tänker på det så låter inte taco-smoothie sådär hiskeligt inbjudande...


Kommentarer
Postat av: Anonym

laddade hem det nu ocvh testa, skit svårt ju att hitta så det blir liknande effekt :P

2010-03-16 @ 21:58:57

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0