'Kan man inte betala bussen mentalt då?'


jag vet vad ni tänker! 'ah vilka käcka töser'

Holy Cow! Vi har haft en grym helg hos Karin i Örebro, och då menar jag extremt grym, MADNESS! På tågresan på väg upp åt jag och Kajsa matsäck, köpte trisslotter och blev helt övertygade om att vi skulle vinna 100.000. Vi tummade på att vi skulle resa upp pengarna tillsammans om vi vann... (så att inte någon av oss går och köper ett balmainplagg för pengarna liksom).

Väl framme i the big city (allt är stort i jämförelse med min hometown) käkade vi lunch och jag investerade i en morotskaka made in heaven...eller möjligtvis i något bageri. Hela dagen var en lång pepp inför kvällen som innebar studentfest, yehaaaa! Och här tänker jag bara skriva JEANSSKJORTORNA! Jag grämer mig i resten av mitt liv!! (och jag som undrat var alla välklädda guys har befunnits sig, nu vet jag!)

På söndagsförmiddagen ältade vi mest...och fikade i solen vid rådhuset! Kajsa och jag fick en snabb släng av jackfetisch och köpte två var, välinvesterat! Hemresan var apdryg men väldigt rolig, vi hann spela in 21 extremt seriösa videos medan vi väntade på att ett trasigt godståg skulle mova. Förresten! När vi anlände till Linköpings bussterminal (lite lätt sega och väldigt, väldigt kissnödiga) var vi väldigt snabba med att klappra iväg i riktning mot stationen...så snabba att vi glömde vårt bagage!! Jag skenade kobent tillbaka (Kaj kom efter men fick stanna för att förhindra kissflödet) och vi fick tag i chaffisen innan han körde in bussen i garaget. MADNESS!

Sammanfattningsvis; AWESOME HELG! Vi har redan diskuterat the return i typ maj, yeah!

Kommentarer
Postat av: KAJ

HAHAHAH! "kaj, våra väskor!!!" ahh vad roligt, kvalité bella :D en favvo i rerre i maj då :P (med jeansshorts OCH JEANSSKOJORTADUUUDES!!!!) total madness!! <3

2010-03-16 @ 00:10:33
Postat av: Rebecca

filter eller PS? :)

2010-03-16 @ 12:54:21
URL: http://rebeccatengstrom.blogg.se/
Postat av: anso

haha tjejer ni e för härliga! <3

2010-03-16 @ 13:35:19
URL: http://missanso.blogg.se/
Postat av: Michelle

Visst är Örebro underbart? Jag var ju där i höstas och partajade, så jäkla roligt! :D

2010-03-16 @ 16:36:57
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: Rebecca

ha ha varför är jag inte förvånad?!

2010-03-20 @ 09:48:33
URL: http://siilvere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0