We have little, to next, to nothing, to talk about


jobbtröjan på!

Hola amigos! Vid femtiden ikväll styrde Becca, Jerry och jag kosan mot det småländska höglandet för inmundigande av grillkött, nudlar och ugnsrostade grönsaker hos familjen Häll. Rysligt gott! Vi pratade en hel del bröllop och tanken slog mig att jag faktiskt aldrig tänkt på hur JAG skulle vilja gifta mig. Hur coolt vore det inte att ha ett bröllop i en ubåt eller ett luftskepp?! Skaplig adrenalinkick att veta att man befinner sig i en djuphavsgrav? Hoho!

En annan sak jag längtar efter är att hålla tal (och lyssna på andra tal!) på mina kompisars och systers bröllop. (Så se till att ni gifter er så jag får något att pyssla med!) Det blir fantastiskt! Jag är i dagsläget sämst på att hålla tal, men jag tänkte styra upp den biten lagom till mamma fyller 50, det blir en fin mjukstart!

För att jämna till den högtidliga stämningen som uppstod; nu ska jag borsta tänderna!

Kommentarer
Postat av: anso

haha du funderar på att gifta dig och jag har hela dagen funderat på hur det skulle vara om jag skaffade barn. Jag kom fram till att jag vill ha en dotter som jag ska döpa till agnes. Känner att jag går händelserna lite i förväg. Jag borde väl egentligen börja med att leta upp en vettig karl. ;)

2010-05-14 @ 23:04:44
URL: http://missanso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0