Baka ofta, yllekofta!

Sedan förra blogginlägget har jag hunnit medverka på två släktkalas för Pecka som sägs fylla nitton i helgen, ätit god mat (man får passa på att trycka i sig när det är gratis!! nytt motto) varit hos tandläkaren och fått penicillin för min visdomstand på höger sida (som är Ondskan själv, jag har inte kunnat äta normalt och gått på värktabletter i nästan en vecka, älska livet!) och åkt tillbaka till mitt kära campus! Veckan innan tentan nu och all ledig till går åt att trycka in ekonomiska formler och begrepp i lillhjärnan. Ikväll har det vankats tacos och filmkväll med Mys mfl, waaaah så gott!

Är just nu mycket stolt över att ha knyckt tillbaka min lilla fina (men ack med sån dålig batteritid!) canon ixus från syrran, som på något konstigt vänster glömde lämna tillbaka den i somras. Räknar med en hel del meningslösa kort framöver!

Övriga stora händelser den här veckan är: vinterjacksspaning! björnligereunion! all-in på tentaplugg! ta tag i problemet 'smutstvätt' som just nu befinner sig i en ikeakasse i min dusch...

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Låter som att du haft det riktigt trevligt ! :) Ser fram emot fotona!

2010-10-20 @ 10:47:23
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/
Postat av: Syrran

fyller på söndag !

2010-10-20 @ 16:21:43

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0