Han kan än hörrni!

Skönt med lite socker i kroppen! Har varit hos Kajsa 'jag-har-välstädat-hela-.tiden-och-ger-mina-kompisar-komplex' Svensson och ätit chokladbollar. NAJS! För att förtydliga lite; vi åt knäckebröd med kiwi på också. För att jämna ut det onyttiga. Tydligen ett pålägg de uppfunnit på turistbyrån!

Börjar få Prison Break-abstinens också. Och ångest inför tentan. Lägg därtill lite lätt panik över min flytt på måndag eftermiddag! Jag är med andra ord bostadslös i cirka 4 timmar på måndag. Vi ska tömma min nuvarande lägenhet, städa den kliniskt ren (good luck with that...) ställa in alla grejer i ett studierum, placera mig på soffan hos en kompis över natten (här har ni möjlighet att lägga in en intresseanmälan på 'Bella flyttar in'. Vill du ha en pratglad vänsterhänt smålänning snarkandes på soffan en natt? Hör av da!) vara med när de besiktar lägenheten måndagmorgon klockan 8 (hänger ni fortfarande med?) och slutligen flytta in mina grejer i min nya lägenhet (med fransk balkong, tre garderober och närmare till skolan!!!!) JA!

Jag glömde sova igår, tänkte göra det nu istället.

NY BRUCAN-LÅT! LYSSNA OCH...JA..gör vad ni vill. Gråt. Skratta av glädje. Vicka på öronen. (i takt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0