En ljudeffekt på det.


gud så glad man kan vara då! förresten! sämsta pluggplatsen ever= övervåningen i k-huset.

ÅH DU HÄRLIGA SÖNDAGSKVÄLL! Jag har en gigantisk disk (visste ni att man diskar bort en femtedel av sitt liv? har ingen statistik på detta men enligt egen utsago så stämmer det bigtime!) Var dödligt hungrig innan, nu är jag dödligt trött istället. Som sirap i huvudet ungefär. Sen har jag en gigantisk finne också. (men det hör egentligen inte hit)

Den här veckan som är på intågande kommer bli magisk! (men dyr!) Ekonomhelg, vilket betyder finsittning med 50-tals hollywoodtema (märk här att jag har en stor anledning att gå på stan och leta klänning och snyggskor! tror inte de hade dr martens på röda mattan i 50-talets USA direkt!) Dessutom är det White Night på Sivans (jobbigt för någon som endast äger grå och svarta kläder...shoppa? ja!) och Overallis på lördag! Drar antagligen på mig spenderarbrallorna redan på tisdag för att dammsuga Växjös klännings- och skoutbud. Frågan är när jag ska hinna lära mig gå i klackar...men det blir ett senare problem!


Kommentarer
Postat av: Fanny

snygg header, var du på popaganda?? kollade lite snabbt på bilder nere såg ut som de, :D

2010-10-06 @ 14:29:31
URL: http://wildinfashion.blogg.se/
Postat av: www.alexandrastyle.se

Grym bild!



www.alexandrastyle.se

2010-10-06 @ 14:45:11
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: Johanna

men tack, vad glad jag blir! :)

2010-10-06 @ 21:06:46
URL: http://fashionfever.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0