And you keeping secrets on your pillow.




bild 1: last.fm bild 2: last.fm

Är musikaliskt jätteförälskad i Brandon Flowers och Håkan Hellström just nu. Hey, vilka killar! Idag har jag städat mitt crib, ätit en gudomlig blåbärspaj och hängt i skolan ganska många timmar. Imorgon har vi seminarium där vi ska opponera på en annan grupps arbete, därefter kör vi 100 % fokusering på dugg-plugg fram till fredag!

...eventuellt klämmer vi in en liten utgång imorgon kväll med. Beror på hur arbetet artat sig under dagen! Jag ska på möte (ja, jag känner mig jätteviktig! UNNA MIG DET!) imorgon inför pr-utskottet som jag sökt till, spännande! Håll tummarna för att det ingår en chokladboll i mötet!

NITE!

Kommentarer
Postat av: Kim

Holding the thumbs!

2010-09-22 @ 08:24:09
URL: http://life.kimgunnarsson.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0