Int nu.....men nuuuu!

Och så blev det söndag kväll trots allt! Vi har vår första dugga imorgon och jag kommer inte kunna ett...(håll i er nu!) dugg. Eller jo! Fast jag har inga jättestora förhoppningar på att klara det här. Även om jag tänker göra det! KONSTIGT att jag helt plötsligt fick lust att städa toan, springa en runda, äta kladdkaka och ringa pappa. Min fina pappa! Jag saknar att äta pasta carbonara, läsa expressen och dricka kaffe med dig!

Jag har fortfarande inte gett mig ner i tvättstugan. Har i skrivande stund två eller tre trosor rena! Det är nästan inte okej att vänta så länge. Fruktansvärt oansvarigt. SHAME ON ME! Men sen kan jag inte riktigt låta bli att se hur länge jag klarar av att inte tvätta. En annan sak jag fullständigt missbrukar, det är hissen. Jag bor på tredje våningen och tar hissen nästan jämt. Och den enda förklaringen till det är 'för att jag kan'. (Och lite för att det är det närmaste höjdskräcken jag kan komma här i smauland. Har ju totally glömt bort mitt årliga lisebergsbesök! GAH!)

Igår var vi på kräftskiva hos Sofia! Som den kräftlover jag är, slank det ju ner en hel del rött guld, så att säga! Ida bakade två sjukt goda pajer, sen dansade vi de traditionella nollningsdanserna (blir inte direkt förvånad av att komma på mig själv med att stå och dansar på stolen! Höhö..) Sedan bar det av till Sivans, där jag hittade två tyskar och två kanadensiska killar i kön som jag stod och tjötade med ett bra tag! En av dem hade en osannolikt fin musiksmak! Måste springa på honom igen! Väl inne på Sivans hittade jag en skön prick som presenterade sig som 'killen som alltid har en bit parmesan i kylskåpet' (älskar beskrivningen!) Gjorde även några väl valda dansmoves tillsammans med Jennifer på dansgolvet! Kajsa hetsdansade en hel del, bland annat med två fransmän som trodde de ägde golvet! (Vilket de iofs också gjorde, vid närmare eftertanke!) I övrigt är jag väldigt feg, framförallt när det kommer till sjukt fina killar. Någon som vet hur man tränar bort sånt?

Avslutningsvis ett litet ordbajseri om mitt liv just nu.
Ska tokplugga en stund till! Måste köpa grönsaker, jag dör utan gurka! Retas med Becca över facebook i brist på fysisk kontakt. Har hittat ett gäng väldigt härliga människor här nere! Vill till Irland! Måste ta bort nagellacket! Saknar mamma och pappa! Vill ha en hund! Varumärken är väldigt intressant!

HAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0