Don't look back into the sun

Jag har blivit alldeles galen i att fota, och då framförallt mina vänner i kvällsolen. Hallå, det är nästan det bästa som finns! När skatteåterbäringen kommer är det jag som, snabbare är Usain Bolt, surfar in och beställer hem ett fast objektiv. 

Just i detta nu är det tentaångest i hela kroppen. Fint ändå, då taggar man till och gör sitt bästa. Förra tentatillfället var jag så sjukt otaggad, längtade mest efter att sätta tänderna i en såndär cornflakesbar. (Vilket jag också gjorde...efter en kvart, när jag insett att jag pluggat på helt fel saker)

Såå....nu testar vi igen, denna gången med ostmackor. Först ett par timmars sömn!

 
Cia & Sofia igår när vi grillade på Slottsängen!

Kommentarer
Postat av: Micke

Du tar ju hur fina bilder som helst också!

2011-04-28 @ 17:07:20

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0