Det är visst nån som är tillbaka

Jag är tillbaka i Växjö!!!!! Har inte orkat packa upp alla kläder än. Jag hade tänkt orka det imorgon! Älskar att vara tillbaka, den här hösten kommer bli den bästa i mannaminne. Eventuellt ännu längre. Idag har vi sprayat tröjor, kvalitetstestat tysklandsvinet (helt okej gott ändå!) och provskrikit i den lilla, men oh så högljudda, megafonen. Nollningen börjar nästa vecka och vi är nästintill klara med alla förberedelser! (Ja jag är lite överpepp, därav alla utropstecken)

Bara för att skapa lite kontraster till det överpeppade så tänkte jag gå och lägga mig nu. Bah' sådär. Känner inte ens för det. Men jag kan inte fortsätta att sova till tolv om dagarna, det håller inte!

tandborstarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0