Mitt nästan obehagligt spännande liv

Mina damer och herrar! Om den här tisdagen hade varit en häst hade den varit en ståtlig och nyborstad ardenner. BAM! Dagen skulle egentligen inledas med en tvättstugepass. Hade förberett mig grundligt med att ställa alarmet på mobilen och väckarklockan, för att sedan gömma dessa på väl utvalda gömställen i lägenheten. Ett fantastiskt knep att vakna till (och bli lite förbannad...) sådär på morgonkvisten...trodde jag iallafall. Jag sov lugnt vidare och överskred den bokade tvättiden med en marginal på några minuter. AH! Living the dream!

Becca tog körkort! (waaah, och hon var enligt egen utsago väldigt awesome i stundens hetta. Nu kan ju trovärdigheten på detta uttalande diskuteras en aning, då det är min syrra vi snackar om. Eller så är jag bara bitter för att det tog två år innan jag själv kunde köra bil utan mamma i sätet bredvid...) och min fiiiiiiiina grupp kammade hem ett VG på arbetet vi gjorde förra veckan. Åh! Det blev en high five bibblan, sen skyndade jag mig hem för att fira....med att göra köttbullar. Livin' on the edge!

Sen...tog jag en lååång middagspaus.
Lite matkoma på det, ackompanjerat med lite spotify. Hade nästan gett upp duggaplugget när finaste Kajsajan pinnar förbi med HALLONPAJ och min flodhäst Newton, som bott hos henne medan hon hade hjärnskakning. Och någonstans där konstaterade jag att: tusan, vad bra man har det ändå!


På fredag ska vi återförenas med Fridolf!!!!

Kommentarer
Postat av: emma

mej då??

2011-02-16 @ 20:32:21

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0