Halli hallå!

Äter sallad mitt i natten och tänker så in i helskotta. Det är förhoppningsvis bara en tidsfråga innan jag och jan lämnar campus för ett tag och drar till Landönn, där hjärnan funkar, alla pratar vackert och där man kan sitta på en parkbänk en hel dag och bara njuta av livet. Har förresten haft en jättefin helg med en drös alldeles fantastiska människor. Tacos och På Spåret på fredagskvällen och ett stycke pyroteknink, vin och bolldansen på Sivans (lite lätt marin/håkaninspirerad igår) på lördagen. TACK fina ni!




Kommentarer
Postat av: ÅS

Hihi, okej. Annars brukar jag tipsa om vääääligt goda maträtter. ;) Ja älska Hultan då! Tror stenhårt på Håkan och Oskar! =)

Fast jag kommer nog inte få ledigt dock.. =/ Blir att åka ner på kvällarna...

2011-02-07 @ 18:14:34
URL: http://doolfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0