Sådär ja!

Kan inte för mitt liv begripa varför jag skulle ta med en liten klädaffär med mig hem till Vimmerby över lovet? Nu fick jag precis (med våld och ganska mycket jävlar anamma!) precis igen den stora resväskan. Snap! Fyra väskor kvar att mosa ner grejer i. Notering till mig själv: tänk på att pappa, Anna och Kajsajan (den sistnämnda med medföljande bagage!) ska få plats i bilen också... I värsta fall får vi vaska något längs vägen!

Idag har jag och Martina hälsat på min förra häst Willeboy i hans nya hem.
Väldigt mysigt! Han luktar fortfarande som en använt gosedjur och allt var i sin ordning. Sen höll vi på och nästandö en stund i en stopp-korsning, men det var egentligen aldrig någon fara på taket. Martina glömde bara att bromsa! Haha.

Och kvällen har tillbringats på ännu ett släktkalas!
Jag var i ett sjukt jobbigt ordvitsar-esse (min syster började hata mig där) Fick precis en känsla av att det spårade ur där lagom till tårtan och kaffet. Förlåt släkten!!

....fast skulle jag få leva om kvällen så hade jag gjort samma sak igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0