SNART

Det är mindre än en vecka kvar till Hultsfredsfestivalen! Jag har längtat i två år efter den, så iår blir det ta mig tusan åka av! Ska njuta av varenda langos (och inte snåla med pålägget, ska köpa den med räkor och rom på varje gång!) dricka varje öl som om det är den sista ölen jag någonsin får uppleva (nåja, man vet ju aldrig!) och lyssna på fin musik tills öronen hänger på halv stång. SKA NI DIT?

Två yeah till:
* ledig under hela festivalen!
* jag behöver inte köpa biljett!

Och nu ska jag göra pannkakor. Hej påre!



Kommentarer
Postat av: Ante

då taggar vi igång, hultsfred here we come!! brassestolar ska inhandlas, halsar ska skrikas hesa, kall öl/cider ska drickas och skrattet ska höras över campet! TAKE IT AWAY

2011-07-10 @ 10:40:52
URL: http://tooonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0