PUSS!



Jag blir alldeles varm i kroppen när jag tänker på mina fina vänner som jag lärt känna i Växjö. Nu har jag inte sett dom på nästan två månader. Och det ska jag be att få tala om, att det är en himla lång tid när man är van vid att i princip hänga dygnet runt! Nu är det omkring två veckors jobb kvar, sen är det den här kvinnan som ser till att träffa de fantastiska varelserna ovan! Hade förresten storslagna planer på att spendera helgen i Göteborg och umgås lite med några av tjejerna (Läs: shoppa, dricka öl, äta god mat och dansa) Tyvärr var schemat lite för tajt, så jag åkte ut till pappa, såg på Golden League och dippade gurka istället (haha) På lördagen åkte jag och mamma till VBM (Världens Bästa Mormor) i Eksjö och hälsade på. Året Runt, te och marknadskarameller på mormors balkong med eftermiddagssol, det är grejer det!

Klockan slog sex och det var dags för picknick med Emma och Ella! Fast det blåste som tusan, så vi gjorde om picknicken till en middag på Kinan istället. Jag gick wild and crazy och valde för en gångs skull inte jordnötsås och kycklingspett. Modigt Bella! Sedan satt vi på bryggan vid Höksjön och pratade om livet och åt choklad. Vilka fina vänner jag har!
Om mindre än en timme trillar det in en helt okej summa pengar på det bellianska kontot, känns bra! Hade gärna lönevakat (dvs. surfat in på internetbanken en minut över tolv, klappat mig själv på axeln och snabbt som attan klickat hem ett par remsandaler på rea från Vagabond) men jag börjar sju imorgonbitti. Dags att hoppa i säng så glatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är en fin vän och jag är så glad att jag lärt känna dig !!!

2011-07-25 @ 23:30:42
URL: http://emmasdilemma.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Sv: ja, de känns jättebra! så sjukt spännande men också lite läskigt, jag kommer bo i skövde och mamma och bror flyttar till Helsingborg! hoppas allt är bra med dig med! kram

2011-08-12 @ 21:05:25
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0