Får jag luta mig närmare precis när det blir 2-0 till Finland?

Nu var det ett tag sen ni hörde från mig, ja! Har en ganska saftig tenta på ingång så har suttit begravd i en sammanfattning på en sisådär 80 sidor de senaste dagarna. Saker och ting klarnar, men det går i snigeltakt. Kan iallafall meddela att jag fattar litelitelite mer nu är vad jag gjorde för fem timmar sedan. Och det är ju alltid något!

Idag för en vecka sedan hade vi Fullmoonparty här i Växjö, tjohej! Drack buckets, missbrukade brun utan sol, kletade ner armarna, kläderna och ungefär allt annat också i neonfärger och hade fasligt skoj!

Ska återgå till medelvärden, normala distributioner och standardavvikelser i kvadrat ett tag till. Håll stilen! Haj!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0