Mest pepp i världshistorien?

DET ÄR TRÅKIGT MED STATISTIK! Jag har suttit och ugglat inne i min lägenhet i fem dagar och tvingat mig själv att tycka det är iallafall litelitelite intressant med regressionsanalyser och t-tester.Och vet ni vad?! Det är det inte. Lyssnar på fina låtar i väntan på våren (HÄR ÄR MIN PLAYLIST OM NÅGON VILL HA) istället.

En lista med saker som är roligare kommer här:

* topsa öronen (det är iochförsig extremt kul, egentligen lite overkill att ha med här)
* rensa golvbrunnen (det är slajmigt, man är inte jättesugen på gröt efter det..)
* gå upp mitt i natten, innan man egentligen vaknat (då menar jag stunden då man inser att man måste gå upp...)
* kolla på a-ekonomi (jaaaaa-aa vad...roligt..)
* diska om alla glas för tredje gången när man upptäcker att vattnet var smutsigt (händer mig hela tiden, jippie!)
* skriva listor om saker som är roligare än statistik....

Näe men ärligt! Jag är ju egentligen en sjukt glad och pepp och motiverad tjej, kolla bara!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0