Thank God It's Friday!


Becca, jag och mamma på Tobbes 50-årsfest för ett tag sedan! Vem är mest lik mamma?

Goddag ja! Har precis haft världens bästa mamma med tillhörande sambo på fika. De var på genomfart och skulle vidare till Helsingborg och Köpenhamn (JAG VILL OCKSÅ!!!) Så nu sitter man alltså inne på ett rent hem, en kolakaka och en halv semla. Just det! Den störande sladden (läs; sladden som mamma förbarmat sig över i ett halvår och som jag knappt lagt märke till) som hängt och dinglat i mitt tak i ett halvår är äntligen omhändertagen. Så att säga!

Nu ska jag motionera kalvbenen och lyssna på poddradio, fantastiskt!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Becca är mest lik.. Fast ni är lika båda två.. =)

2011-03-26 @ 17:50:07
URL: http://doolfan.blogg.se/
Postat av: anso

bellso, uppdatera =D pretty pleeease! <3

2011-04-02 @ 19:48:38
URL: http://missanso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0