Kan inte tänka, jag står bara här och ler


foto: lina scheynius

Mitt liv just nu: grupparbete - sola på slottsängen - äta äggröra- lyssna på Maggio - sova. Och så går det runt! Idag körde vi lite volleyboll (efter att käkat paj och ätit jättejättegod cheesecake, ah så välsmakande!) och upptäckte att man kanske borde slipa en hel del på servrarna. Nära att jag sköt ner två surfdudes! Jag är liksom lite för stark för mitt eget bästa...eller något!

Imorgon sätter case 2 igång på allvar och på kvällen är det kickermöte. Mycket spännande att få reda på vilka man ska kicka tillsammans med i Augusti! Hoppas jag hamnar med några som har realistiska idéer om kickertema. Mitt mest genomförbara temaförslag hittills är Simpsontema. Måla nollorna gula och raka av dem allt hår (förutom tre hårstrån) och fixa Marge-frilla till tjejerna, jadå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0