Le Grande Finale


bästa klustergruppen! och massa vitsippor i påskas.

Imorgon är det dags!
Erikssons, Sjökvists & Rudells projektarbete om Macdatorer & konsumtionsbeteende ska finally presenteras på seminariet! Innan dess tänkte vi bli färdiga med case 3 också - vilket i stora drag betyder att jag, klockan 17:00 imorgon, är en nästintill fri sommarlovsfirande kvinna! En dugga kvar och ett seminarium kvar också...men de räknas inte. Inte just nu!

Så, vad ska man egentligen hitta på när man inte behöver sitta framför en dator 10 timmar om dagen?
...Öh... jag tänkte baka bröd! (Älskar att man har så högt flygande planer!) Ett tag var jag lite sugen på att dra en sista minuten till typ Berlin, men får nog avveckla den idén. Bröd blir bra. Scones med dinkelmjöl. Sen tänkte jag inventera garderoben, hänga med fina vänner och äta gott mest hela tiden. Just det! Plugga lite dugga också..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0