Oh, mare nero

Sitter och dricker lite te på kammarn (kanske det bästa ordet som finns! haha) i godan ro och förbereder lite grejer. Råkade slinka in på internetbanken och blev lite lätt hispig över saldot på mitt konto.. men vi får helt enkelt leva lite över tillgångarna denna månad, i juni är jag tillbaka hemma hos ma & pa så det ska nog gå jämnt ut i slutändan! Några saker som jag längtar efter!

- Att öppna ett fullproppat kylskåp på morgonkvisten och kunna välja VILKET PÅLÄGG MAN VILL!
- köra bil och dunka massa bra musik!
- hänga med alla fina vänner där hemma!
- sätta mig i mammas soffa efter en tuff dag på jobbet och bara...stanna där.. (den är så extremt skön att man inte ställer sig upp på minst 2 timmar)
- sitta i kassan och prata med alla gulliga tanter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0