Jag e frågan, du e svaret


Hallåå! Oj vilka fullspäckade dagar vi har just nu. Idag spenderades elva timmar vaken (mer eller mindre...) tid i bibblan. Om man ponerar att vårt branding case är ett 400 meterslopp så har vi precis kommit ut ur kurvan och pinnar in på raksträckan nu. Inväntar ett extreeemt viktigt mejl imorgon, just sayin'! Och nu har jag ägnat kvällen åt att göra lite mexicanska quesadillas. GUD ringde just och ville ha tillbaka smaken på dem!

Halvpanik på allt som ska göras inför USA också. Kurserna och antagningen är klar för min del, nu återstår bara 3421 andra grejer...eller nej, 3420! Jag tog twinrixsprutan igår nämligen. 520 spänn för ett stick i muskeln, tack för den! (Men jag ska inte säga något, råkade betala medlemsavgift på en statistsida i somras...280 kronor?! haha)

Nu blir det änna en kopp te och Grey's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0