Mmmm...

Hej blöggen! Vad gör ni? Jag skriver en sammanfattning på ett kapitel i Selling & Sales Management-boken. Så djävulskt tidskrävande. Men så är min hjärna också en liten mackapär som behöver tjugotalet reviews för att fatta vad som menas. Och ytterligare 20 för att komma ihåg vad som menas. (Tur att man är så snabb då!)

KOLLA VAD MAMMA SKICKADE! Förresten så började jag gråta när jag läste ett kort från mamma. Och det var inte ens en egentillverkad dikt, bara ett litet kort. Ändå så blev jag så rörd! Då undrar jag lite vad som kommer ske när jag får krama och pussa henne och alla andra igen. Kommer böla som en fontän. Snora ner halva Småland! (I min värld är återföreningen precis såhär, kanske med en liten gospelkör i bakgrunden också) Det är väl änna konstigt att man ska behöva åka till andra sidan jorden för att inse hur mycket man tycker om dom-där-jag-kommer-från (och alla fina människor i Växjö)

Nu blev jag precis klart med kapitlet, dags att krypa ner under den lilla grå filten jag investerade i för exakt tre månader sen (!) Tiden går fort när man har roligt! Imorgon har jag en efterlängtad skypedate och på fredag åker vi iväg på äventyr över påsken.
PUSS! Ät mycket choklad. Hälsa långfredagen i Vimmerbö ifrån Bellajan!




Kommentarer
Postat av: anso

Saknar dig massor Bella!!! <3

2012-06-02 @ 22:14:26
URL: http://missanso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0